Bilder, bilder :D

ÄNTLIGEN! Nu har pappa fixat datorn så nu funkar internet ordentligt!
Har inte hunnit skriva på dagen idag så jag skriver nu, här ikväll! ;)

Idag så har jag målat min hästtransport. Först grundmålning och sen den
"vanliga" färgen. Transporten är nu svart :P
Det blev en stor skillnad. Lägger ut bilder på det när jag har bilderna på datorn xD
Sen så har jag ridit Lindsey idag. Jag hoppade lite. Gick sådär för hon är sådär
"jobbig" just nu men det går nog över snart....

Men här är bilderna som jag lovade att jag skulle lägga upp! Alla är kanske inte världesbäst
men det får duga. Jag ÄLSKAR verkligen att ta kort men duktig kanske jag inte är....

 
Lite naturbilder!



 
Stimmie såklart! Vi har köpt en ny utebur till Strimlan som hon älskar att hoppa i :D ♥

Hon får också en utegård att hoppa i, så stor sommarhage kan man säga ;) ♥

Lindsey min söta ponnie måste såklart vara med! ♥

Underbara busponny :)

Älskar dig pussgurkan ♥


Nej, nu måste jag nog gå men ha det bra allihop!
och GODNATT förrästen ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0