Hejsan!

Har kommit hem nu från Emily....
Så fort jag åker så längtar jag redan tillbaka!
Vill tacka Emily för allt hon har gjort för mig!
Du är bara så underbar! Tack för allt jag fick också!
Love you girl <3

Och imorgon så börjar skolan igen för mig :(
tre långa tråkiga skoldagar! åååhhh årkar liksom inte med längre.
Påsklovet ska väl vara två veckor till tycker jag då, men aja.
Man måste väl gå i skolan för att lära sig saker :P

Imorgon så ska jag rida iallafall så det ska bli kul!
Lilla underbara söta ponnyn Lindsey :D

Sitter nu bara framför datorn och snart somnar, men jag hittar väl på
något snart. Det får jag hoppas! Tror inte det kommer något bra på tv ikväll heller?
Men igår så var det ju körslaget! KATRINEHOLM skulle ju vinna! såklart!
kanske för att jag bor här som jag hejar på dom, men de låter faktiskt bäst när
den kören sjunger, eller hur?

Det var allt för mig idag, men vi ses ju såklart igen på bloggen om
du inte glömmer att ta en titt förstås!
Emily och jag är superglada om ni följer bloggen!
Skulle vara kul för oss, annars kan man typ säga att man skriver i onödan :(

byebye, puss och kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0