Helg :D <3

Japp, nu sitter jag vid en ganska trög dator i Stockholm.
Fast inte såå trög men lite XD

Idag så har det vart en lång dag så är ganska trött.
Först en skoldag som började med bild. I bilden så håller jag på med
ett papper som jag har ritat blommor på. Man ska klippa ut olika färger från
tidningar och sätta dit på pappret. Lite jobbigt att klippa småsmå bitar och klistra fast
på en A4 papper. Har hållt på i 3 lektioner men näst blir jag nog klar! :D

Sen så har jag haft spanska, no och so.
Fast på no'n och so'n så tittade vi live på bröllopet i England ;)

Ja, sen efter skolan så var det till Stockholm jag far. Shoppa gör jag mest imorgon,
men idag så har jag hunnit köpa ett par skor :) Det behövs ju alltid!

Är såååå mätt efter pizzan jag åt, min mage håller nästan på att svälla upp!
Nej, skoja bara, så farligt är det inte! XD

Lång dag framför mig så det är nog bäst jag börjar göra mig i ordning till sängs ;)
Ha det gott allisammans och sov sött, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0