Fredag imorgon, YES! :D

Veckan går ju fort, kanske för att jag var ledig i Måndags
och i Tisdags men ändå! Så skönt med fredag och helg igen!

Idag så hade vi ett oförberett prov eller typ läxförhör. Det var något svenskt grejsimojs.
Man skulle skriva alla olika verb, substantiv, adjektiv, räkneord och propistationer (stavas)
och sen på baksidan av pappret så var det en dikt som man skulle skriva hur dikten var och betydde
och sånt där. Gick sådär men lite nöjd iallafall ;)

Imorgon så åker jag till Stockholm med mamma och shoppar lite,
så ni blir av med mig en liten stund, haha X)
När jag kommer hem berättar jag vad jag har köpt och kan lägga ut bilder.

Varmt idag va? Så skönt! Strimlan är såklart ute och hoppar i utehagen igen.
Har plockat lite maskrosblad till henne som hon åt upp på 5 minuter!
Jaa hon bara älskar allt som är grönt :D

Snart så blir det stallet. Ska rida på lektion idag med Lindsey. Hoppas att det går bra!
Det är markarbete tror jag om jag minns rätt. Men ha det bra alla läsare! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0