Hejj!

Det här blir mitt alldra första inlägg! Har inte kunnat blogga tidigare men
det är för att propen i huset går hela tiden och då stänger datan av sig
och så går det inte att logga in på internet :(
så just nu får jag ta den dåliga datorn, eller den sega. Men det får gå ändå!

Förrästen, det är jag som är Ida :D
Ni är varmt välkomna till den här bloggen som älskar djur!
Jag har en kanin, två möss och en häst! Livet kan inte vara mer underbart! :P

Jag hoppas verkligen att ni kommer att läsa denna blogg och att ni gillar den!
Har själv en annan blogg själv på bloggplatsen och det är första gången
jag har här på blogg så det är lite svårt för mig att hitta rätt knappar
men det är väl bara att gissa sig fram rätt! Det blir nog bra!
Lägger ut bilder på mina djur lite senare! Ha det bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0