im sorry but....

nu har jag tyvär dåliga nyheter att berätta... :/
jag kommer tyvär inte blogga så mycke på denna blogg på grund av tidsbrist. jag har två andra bloggar och jag kommer blogga mest på min egen eftersom att ja det är ju lixom min egen ;)
jag kommer ju självklart blogga på den här men vissa dagar blir det nog inte varje dag men det får ni stå ut med.
Det tar ganska lång tid och man vill ju inte skriva samma sak på båda bloggarna och heller inte kopiera och så, för varför har jag då 2 bloggar ? eller iförsej jag har 3. om ni har nåt tips på hur vi ska göra våran blogg bättre och roligare att läsa så kan ni GÄRNA komentera ett tips. TACK PÅ FÖRHAND ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0